Boice // Doolier
about home twitter


YongHwa update CNBLUE's Twitter ~
Thursday 13 June 2013 | 07:02 | 0 comments


여러분 저용화예요….죄송합니다…ㅋㅋㅋㄱㅋ 뒈헷, ㅋㅋ 내일은 필리핀으로 떠나는날! ㅋㅋ역시나 기대가 되네요!ㅋ 여러분은 잘지내시나요? ㅋ저희다녀올동안 조금만 기다려유~ ㅋㅋ 소뤠이 질러~ ㅋㅋㅋ 다시한번 죄송하단 말씀드리며!ㅋㅋ 즐거운 밤 되시길!!! Have a good night~

 TRANSLATION : Everyone, it’s Yonghwa…. I’m sorry… ㅋㅋㅋㄱㅋ Dwehet,ㅋㅋ Tomorrow’s the day we leave for the Philippines! ㅋㅋ I’m looking forward to it too!ㅋ Has everyone been well? ㅋ Please wait for a little while we go and come back~ ㅋㅋ Make some noise~ ㅋㅋㅋ Once again I want to say I’m sorry!ㅋㅋ Have a good night!!! Have a good night~