Boice // Doolier
about home twitter


CnBlue Weibo Updates
Tuesday 11 June 2013 | 05:12 | 0 comments


여러분 안녕하세요!ㅋ 용화예요~ 지난 주말에 중국의 수능시험이었다고 들었습니다. 꼭 좋은 결과있길기도할게요!ㅋㅋ 대박날거예요~~~~ㅋㅋ 아 이제 중국에서 있을 저희 첫 콘서트도 얼마남지않았네요.. 저희도 빨리가고싶네요! 콘서트도, 맛있는 음식도…ㅋㅋ 여러분 기다려주시고!빨리갈게요!ㅋㅋ
목을 많이 아껴놔주세요~ㅋ 소류ㅣ질러야하니까요~ㅋㅋ 그럼 그날을 기약하며!ㅋ Ps. 호주에서 찍은 셀카예용~

Translation: Hello everyone!ㅋ It’s Yonghwa~ I heard last week was China’s SAT exams. I’ll pray for your good results!ㅋㅋ It will be an awesome day~~~ㅋㅋ Ah now it’s not too long until our first concert in China.. We can’t wait to go there too! For the concert too, and the good food too…ㅋㅋ Everyone please wait for us! We’ll be there soon!ㅋㅋ
Please take care of your throat.~ㅋ Save it for syooorijileeooo~ㅋㅋ Let it out that day!ㅋ Ps. This selca was taken in Australia~